Arkadaşlar bebegım 2 ay 7 günlük ılk zamanlar bebegım ıcın mama kullandım aptamıl çok güzel yıyıyordu ama bu sıralar mama vereceğim zaman ağlıyor yemek ıstemıyor emmek ıstıyor ama bazen sütüm çok dolu dolu gelmıyor bende mamayı zorla yedırıyorum ne yapmam lazım fıkır verebılır mısınız