Kızlar merhaba tamamen tecrübesizlikten soruyorum . Bebeğimin karnı gurluyor resmen emzirirken gaz damlası da kullanıyoruz ama yeterli gelmiyor sanırım. Kimyon çayını nasıl yapıp tüketmem lazım , toz kimyonla da yapabilir miyim bu çayı ?? En azından ben daha dikkatli olursam onunda acısı az olur inşallah 🙏🏻