Merhaba arkadaşlar bebeğim 39 haftalık normal doğdu şuan 5 günlük ilk gecesi haric 4 gecedir 12 1 den sabah 6ya kadar ağlıyor sürekli emmek istiyor dizlerini karnına çekiyor, gazını çıkartmaya çalışıyoruz baya bi çıkarıyor ama ağlamaya devam ediyor sonra emmek istiyor 45dk civarı emiyor daha sonra tekrar gaz cıkartmaya dönüyoruz 1 saatte bir emmek istiyor 45 dakika sürüyor, bacaklarını kendine çekiyor, ağlamaktan kızarıyor, bazen susturamayacak kadar ağlıyor, emiyorken uyuyor ama yatağa koydugumuzda ağlamaya başlıyor sabsimlex damla vermeye başladım 2 gece 5 er damla ama bir fayda göremedim karnına masaj, sıcak havlu, reflü yatagı her türlü gaz cıkartmaya masajı denedim yok yok lütfen yardım edin