Arkadaşlar göğüslerimde hiperlaktasyon olduğunu düşünüyorum fakat küçük göğüslü biri olarak olduğundan daha büyük ve sütüm şakır şakır olduğu yerde akmıyor sağım yapıyorum cc si ortalama da çıkıyor beni düşündüren şey bebeğim emerken zorlanıyor memeyle kavga ediyor ve emme esnasında tıkanma yada öksürük yutkunma seslerini fazlaca duyuyorum acil bu konuda yaşadıklarınızdan bahseder misini ?