Selamun aleykum Anneler oglum 2 yas 2 aylik dogdugundan beri bu cocuk uykuyla arasi hic iyi degil gunduzleride berbat geceleride 1 yas olsun duzelir dedik olmadi 2 yas olsun yine olmadi doktorlari sorucaksaniz onuda yaptim bi problem olmadigindan ilac yazdi vermedim sabr edicem vermicem dedim esas problem yhoksa bi sey olmaz dedim yalniz simki supriz olarak 1 kizim oldu 2 aylik ikisini birden bas etmekte chok zorlaniyorum oglum uyuyor birden uyaniyor gah agliyor gah miz mizlaniyo gah annr diyor hani emziyini alsa suyunu icse onlar için uyansa da sorun yhok ama bos bosuna uyanisi aglayisi dakkalarca miz mizlanasi sesli sekilde…
beni rahatsiz ediyor neden acaba diye sorum sizlere bu normalmi duzelicekmi….
Sizi inandirayim iki aylik bebegim geceleeri onun kadar uyanmiyor 5 6 defa uyaniyor