Nereleregidem Beşik sallayanlar bebek uyutmaya çalışanlar hepimize Allah sabır versin 🙏 gogsumde uyumuştu besigine koydum zıplıyor yine acaba ne zaman uyuyacak
Eylulunannesi55 Nereleregidem 18 gunluk bebemle geldim alısmıs 2 saattir ne derdi varsa uyumuyor gogsumden inmiyor
Umutarasinannesi Valla bende bekliyorum sabahı edicez bu gidişle ayağımdan bıraktığım gibi uyanıyor .
Nereleregidem Umutarasinannesi Allah kolaylık versin tepine tepine meme emiyor gözler kapalı tek tesellim bu. Daha beşiğe koyma kısmı var 😓
Nereleregidem Ygz536 bizde de ben kasindim uyuyodu. Karnı açılmıştır diye mama verdim 😔 uyut şimdi uyutabiliyorsan
Ygz536 Nereleregidem kaşındım dedin de kız bende mantar olmuşum bir kaşınıyorum anlatamam uyumaz ki kendimle ilgileneyim
Ygz536 Nereleregidem vajinamda canım aşırı kaşınıyorumm. Doktor fitil verdi nedense faydasını görmedimm. En iyi gelen baya sıcak suyla oramı yıkamak bi süre geçiyor ama yine başlıyor ne yapacağım bilmiyorumm yaa
Aysun1981 2:30-5 arası beraber tepindik. şimdi o uyudu benim uyku kaçtı.. kocam da hafif horluyor yanda, boğasım var 🤬
Eslemdemr0308 Beşik durduğunda uyanıyordu sürekli beşik sallamak zorunda kalıyordum akşama kadar bu durumdan sıkılmıştım ve beşik sallama aparatı aldım kurtarıcım oldu resmen o sallarken bende uyuyorum şimdi 😁
Mehtap-37 Eslemdemr0308 ay ben de böyle bir post açmıştım hangi marka aldınız ben re alacağım kesin artık kollarım kopuyor sırtım ağrıyor