Betul-08 Yesillimon ahahah gece uykulu uykulu yazamamışım 😂😂 bebekler gece emdikten sonra hemen uyuyor ya uyurken ağzından illa gazını çıkarıyor musunuz yoksa direk yatırıyor musunuz
mysa2 Betul-08 gazını çıkarmazsan huzursuz uyur gece sıkıştırır gaz uyanır ama gazsız bi bebekse veya kendi çıkarıyorsa sorun yok 😊
mysa2 Betul-08 haklısın benimde öyle ayakta uyurdum gazı çıksın rahat yatsın diye ama diğer türlü yine uyancagını düşün 🤔 😀