Merhaba kizlar buyuk kizim onumuzdeki ay 2 yasina girecek ve hala sallayarak uyutyorum kucugude salalyarak uyutyorum artik cok zorlaniyorum şu sallamakdan yoruldum tamam uyutmak icin cok sallamiyorum en fazla yarim saat ama uyandiginda gece sallamak falan bir eziyet oluyor resmen nasil biraktiracgim sallayarak uyutmayi aranizda sallayarak uyutmadan desteksiz uykuya gecen varmi varsa deneyimlerinizi paylasirmisiniz.