Dün bir doktorun paylaşımında okudum ama hatırlamıyorum hızlı emeklemeyen bebeklerde geç yürüme durumu olabilir tüm ihtiyaçlarını emekleyerek karşıladığı için yürümeye heves etmez gibi bir cümleydi. Tüm arkadaşlarımın bebekleri 14. Ayında yürüdü haftaya 1 yaşına girecek kızım benimki de yürümüyor gelişim basamakları tamamsa takılmayın etrafta da ağzı olan konuşuyor boşverin ☺️