Merhaba ben 29 Ocak doğum yaptım 4 gün sonra bebeğim 8 aylık olacak ilk adetimi 27 Haziranda sonra 26 Temmuz ve 23 Ağustosta oldum bu ay 21 Eylül gösteriyordu ama halen olmadım bu arada 43 yaşındayım bebeğim yenidoğan gibi çok sık emiyor 🙈 hamilelikten şüphelenmelimiyim acaba diyorum yada menopozamı giriyorum doğum sonrası sizlerin nasıldı test alıp yapmaya cesaretim yok