Maalesef ki sütü bol bir anne değildim ha ama genede emziriyordum az çok geliyordu ama 1 ay önce çok yakınım babaannemi kaybettim ve üzüntü stresten dolayı sütüm tamamen kesildi geri gelmesi için o kadar çok şey yaptım ki düzenli sağımlar emzirmeler çaylar kompostolar ama geri gelmedi zaten yağlı bir sütüm de yoktu son 2 haftadır hiç emmiyor ve mamayla besleniyor ama milletten aldığım baskı buna eşim de dahil emzir sütünü artır sanki benim elimde olan bisey bende emzirmek istiyorum her anne gibi çocuğumu ama olmayınca olmuyor ama milletten böyle baskı alınca kendimi kötü hissediyorum vicdan yapıyorum acaba iyi anne değil miyim diye lütfen moral verir misiniz yada fikir ama şunu yaparsan kesin sütun gelir gibi çünkü düzenli sagim humana anne Çayı ve komposto hepsini denedim 😔