bluem bence farklı olabilir, birine daha yakın hissedebilir insan.. ya da cidden birinin sevdiği özellikleri diğerininkinden farklı olabilir.. ama evlat sevgisi aynıdır diye düşünüyorum.. ve en önemli mesele, sevgi düzeyleri farklı olsa bile, adaletsizlik yapmamak, farkettirmemek için elden gelenin yapılması bence.. ne olursa olsun buna çok dikkat edilmeli bence.. 🌸🤲🏼