Merhaba kızlar. Bu gece ateş nöbetindeyim. Çarşamba 4 ay aşılarını olduk. O zaman ateş yapmadı. Ama bugün ateşlendi. Aşı ateşi mi yoksa hastalık mı bilmiyorum. 2 hafta önce babası hastaydı. Geçen haftada ben hastaydım. Sanırım onada geçti. Çok olmamakla beraber ara ara öksürüp hapşırıyor. Ateşide 37,5 38 arası gidip geliyor. Bol bol emziriyorum calpol dolven dönüşümlü veriyorum. İlk bebeğim tecrübesizim. Sizler neler yapıyorsunuz bana bir fikir verin korkuyorum 😩