Herkese merhaba 17 günlük bebek sahibiyim kayınvalidem sözde bana yardıma geldi ama laf sokmasından bebeğimi sanki kendisi gibi doğurmuş gibi davranmasından emzirme şeklimi bile yargılamasından yoruldum.. şimdide bebeğimde gaz sorunu var sanırım cocugum cok huysuz ağlamıyo ama inliyor tualaetini yaparken bile zorlanıyor.. psikolojik olarak bitmiş durumdayım yardım edinnnn…