Momonlyn Bebeğim sürekli ağlıyor, ateşi falan yok burnu tıkalı bu saat oldu hala uyumadı, burun damlası kullandım pompa ile çektim düzelmedi. Ben ne yapacam gözümden uyku akıyor ☹️ bebekte uyumak istiyor ama bi sıkıntısı var 🫤
Mavis34 Momonlyn kaç aylık bebeğin evde parol şurup varsa ondan ver biraz ağrısı felan varsa rahatlatiyor
Selin1234 Momonlyn serum fizyolojik kullanın eğer varsa nebilezetör makinesi onun içine serum koyun verin aciyor hemen
Mavis34 Momonlyn calpol ağrı kesmiyor galiba bi ateşe etki ediyor bizde ben ağrısı huzursuzluğu olduğunda parol veriyorum hep
baybarsinannesiii Momonlyn Duş aldırın sonra pompa ile burnunu çekin emzirin ve calpol verin parol ve calpol tam olarak aynı şeyler
Momonlyn Selin1234 serum fizyolojik var etkisini pek göstermedi, okyanus suyu alsam o daha mı iyi acaba?
Selin1234 Momonlyn ben eczaneden 60 tl ye almıştım baya oluyor ocak ayında almıştım bu çok iyi gerçekten şimdi de 110 tl olmus