Kızlar çocuğumun bacağı yandı kaynar çaydan derisi soyuldu neredeyse 1 ay olacak baya bi iz kalmasın diye krem vs sürdüm çok da sürdürmedi de şuanda ayağında pembe biz iz var o ne zamana geçer birde hala krem elma vs sürsem izi geçirir mı başına gelen var mı?