Yattığımız odanın ortalama sıcaklığı geceleri 24-27 derece arası bikaç gündür. Kısa kol tshirt + uzun pijama giydiriyorum. Üzerine de orta kalınlıkta pamuklu battaniye tarzı bişey örtüyorum. Henüz uyku tulumu almadım ama alacağım. Şimdi sorum şu; üzerini sizce çok mu örtüyorum ortam ısısına göre ki zaten üzerini açıyor her dk ve uyku tulumunu kaç tog almalıyım?