Kızlar bugün Aptamil Ar mamaya geçtik 3 ay 15 günlük oğlum çok kusuyodu kilo alımını da etkiliyodu kusması reflü olabilir dedi doktorumuz bugün itibariyle Ar mamaya geçtik ama bu mamalarda kabızlık yaparmış bu mamayı kullanipta kabızlığını nasıl önlediniz kızlar korkuyorum kabız olursa diye ama çok şükür bugün nerdeyse hiç kusmadi diyebilirim 🤗