LadyNiss Anneler uyku tulumu aldım ilk defa deneyimlicem bebeğim çok üstünü açıyor ve hareketli bir bebek. Aldığım tulum LCW’den 1.6 tog. Ama bana çok incecik gibi geldi. Anlayamadım pek 🙄
Rainnnn LadyNiss siz trendyoldan bi derece ölçer alın zaten 20-30 lira bişey ona göre içine pijama giydirirsiniz veya sadece zıbın giyer
Familyboy LadyNiss canım eviniz genel olarak sıcak bir evse ideal ölçü 21-22 derece zaten ama soğuk bir evse eviniz 1.6 ince olur o zaman 2.5 tog ideal olan öyle durumda evin durumuna göre hareket edilir
Yusufagahinannesi LadyNiss geçen sene uzun kol zıbın ve pjama altı ile 1.6 giydirdim evimiz 22 derece ortalama bu sene 2.5 tog aldım kısa kol ve ince pjama altı ile giydiricem
LadyNiss @irva şimdiden başlayacaktım giydirmeye şuan yanmıyor tabi kışa doğru da zaten sıcak oluyor petekler açık baya ısınıyor evimiz.
irva LadyNiss Yani dereceyi bilmediğim için şuan bir şey diyemiyorum.Ama eviniz sıcak oluyorsa baya 1.6 tog yeterlidir içine zıbın giydirince.Benim ev kışın 24 derecede oluyor.Ben hep 1.5 tog kullanıyorum.
Nehir16busra irva genel olarak 1,5 alınsa o anki havalara göre içine kalın yada ince giydirilse olur mu artık soğuklar başladı çok hareketli üstünü örtemiyorum. Ama tulum giyince de sanki üstünü örtme gereği duyar insan acaba üşüyor mu diye ☺️☺️
LadyNiss @irva doğrudur derece olarak bilemedigim için ama sıcak oluyor. Belki de yeterli ama gözüme baya ince geldi 😌
Yusufagahinannesi semra-98 lcwdan alıyorum carters veya h&m. Bu sene sanki kıtlık var hiç bi yerde beden yoktu bir tek defactoda buldum ordan aldım