Susamtanesi34 Merhaba kızlar 2. Sezaryen ile doğum yaptım 25 gün oldu dikişlerim hala çok sızlıyor neden böyle oldu ilk doğumumda böyle şeyler yaşamadım hep böyle kalacak mı dayanıyorum bu acıya artık psikolojimi bozdu kendimi eksik yetersiz hissediyorum
mayalbbk Susamtanesi34 üşütme canım havalar serin dikkat et ayaklarını sıcak tut üşütmekten yapabilir o sızı
ezgiiturkk Susamtanesi34 gaz da olabilir canım. Gazı çıkarınca dikiş yerlerim bile rahatlardı çok geçmiş olsun en zor günleri atlatmışsın ne güzel bundan sonrası en rahat olacağın zaman herşey güzel olacak 🥳