Bebeğimde süt alerjisi belirtileri vardı döküntü dışında herşey vardı süt ürünleri tüketmiyorum üç aydır yaklaşık olarak ama belirtiler geçmediği için yumurta diyetine de başladım üç hafta oldu o da mukus ishal hala var kan arada sırada oluyor birkaç damla şeklinde bugün şeftali yedi çok az yanaklarında kırmızı kırmızı noktalar oldu sonra kendiliğinden geçti farklı besinlere de var mıdır? Ek gıdaya başlamaya çok korkuyorum 5 ay 20 günlük daha sadece şeftaliyle böyle olduysa 🤦🏻♀️