İnatçı bir oğlum var güzel kahvaltısını hazırlıyorum yoğurdu çorbası derken akşama kadar onun için birşeyler hazırlıyorum yesin diye ama yok kaşıkla yemekden hiç hoşlanmıyor kaşıksız veriyom onuda istemiyor tadımlık ağzına ne sürebilirsem o yoksa yemiyor tükürüyor püskürtüyor normalmi ne kadar hevesliydim ek gıdaya geçcez diye çok yoruyor beni mama içmesi bile olaylı geçiyor.
Birde gece tok tutsun diye ne yediriyorsunuz anneler