GSevilay65 HavvaNur01 ay valla bizde de öyle gozukuo parmak uçlarında basiyo sonra normale dönüyor ins erken yürür bel fitigim azdı :) :)
HavvaNur01 GSevilay65 erken yürümesi çok iyi birsey değil bence :) sürekli düşüyor küçük olduğu için eti de tazecik kaç kez burnu kanadi :( Burnunda ödem bile olustu burnunun şekli değişti :)) Yaramazliklar da daha erken başlıyor 😃
Birannebirfurki Aras_mehtap42 oğlum 7 aylık doğdu düzeltilmiş 13 aylıkken yürümeye başladı 18 aya kadar normal diyolar
1712Elifeda Aras_mehtap42 Aynen onuda ben koyuyorum koltuklarım yüksek biraz..Şimdi köprü yapmaya başladı yere düz birşekilde yatarken ellerinden ayak uçlarından alıp yapıyor..Bakalım ne zaman yürüyecekler..☺️☺️Sağlıklı olsunlarda
Pamukprenss Twinnmom evet canım kullandım. 7 aylıkken başlamıştık kullanmaya biraz dik durmayı orda öğrendi diyebilirim
Pamukprenss Twinnmom yani ben işe gittiğim zaman annem ara ara 20 şer dk bırakıyordu . Yada evde olduğumda yemek yapacağım zamanlar ayağıma dolaşıyordu günlük en fazla toplam 1,5 saat eder