Deletedmom_62 Norveckizi 40 ımın çıkmasına 1 hafta var doktor cok uzak o yüzden gidemeyecegim ama dikislerimi aile hekimine daha önce 2 kez gösterdim gayet iyi kapanmak üzere demisti
Pinarikoo Dikişlerine ve rahimin düzelmiş mi ona bakılıyor. Spiral taktırmayı düşünüyordum ama sezeryanlarda 3 ay sonra takılıyormuş 🤗
Norveckizi Pinarikoo rahme birinci haftada yüzeysel bakilmisdti Kırkım çıkınca vajinal yoldan mi bakılacak 🥺
Norveckizi Deletedmom_62 ilk haftamda doktoruma gitmiştim dikislerime baktı yüzeysel bı muayene bu Bide vajinal muayene yapılıyormuş yapilmaliymis…. Herkese yapıldı mi merak ediyordum
Aysegul93 Norveckizi hayır yapılmadı ama smear alınmalı kesinlikle. Gerçi bunu sonradan istersek aldırabiliriz
Aysegul93 Deletedmom_62 doğum sonrası kontrol zaten yıllık jinekolojik kontrol anlamınada geliyor evli kadınlarda bunu yaptırmalı rahim ağzı kanseri bakılır başka hastalıklarda bakılır kontrol mahiyetinde
Aysegul93 Norveckizi kan değeri ve enfeksiyon için bakılıyor sorun varsa kan ilacı antibiyotik flan veriliyor