Asellmoms ben bebisimi ilk 2 aylıkken götürmüştüm birde iki hafta önce götürdüm şuan 5 aylık ilk gittigimiz yerden çok memnun kalmıştık rahatlamıştı gazini rahat çıkarmıştı o gün ve çok güzel uyumuştu eğer goturecekseniz götürdüğünüz yeri iyice araştırmanızı tavsiye ederim 🌸