Kızlar üç gün önce kızımı acile götürdüm (23 aylık)öksürüyor grip diye röntgen çekti ve bu çocuğun kalbinde bişey mi var dediler sabahına beni çocuk doktoruna gönderdiler ve kalbini dinledi kalbi büyük görüyorum deyip kardiyolojiye sevk etti böyle bi durum yaşayan var mı çok riskli bişey mi bu?😔