Ftmatc 1 ay oldu sezeryan olalı bundan 10 gün önce ameliyatimin sağ köşesinde iğne ucu kadar bı açılma olduğunu gördüm . Krem kullandim 1 kere hafiften kapanma var sizce devam etmeli miyim kremi kullanmaya bu durumu yaşayan varmı 🥺