RedFlower_ kız bak iki öğün yapma ben 1 aya yakın sürede iyi kilo verdim oda sporsuz gerçi ara da yaptım falan yarısı kastan gitmiştir . Neyse bu aralar iki öğüne düştüm dengesiz beslendim gibi birde ekmek yemiyom aynı suyu da azalttım durdu kilo vermem . Yarından itibaren suya daha çok ağırlık vericem inşallah birde üç öğün yiyecem öğün atlatınca da olmuyor 6 dan 7 sonra bişey yeme su iç çay iç şekersiz valla bak dikkat edince nasıl gidiyor kilolar . Geç uyanma çocuk ev işi derken saat geçiyor aman neyse akşam yerim biter diyorum sonra cabım niley istiyor çocuğa yedirirken mesela bir lokma alayım yada bir ısırık derken o yediğim şeyin kalorisi tamamlıyor zaten hereşyi kilo aldırmıyor da verdirmiyor da ama fazla yersen aldırıyor işte öyle 😂