Zeynep0808 Nasıl oluyor bu durum doğduğundan beri hep sağ göğüs emiyor diğer tarafın tadı hala değişmedi veriyorum yüzünü ekşitiyor var mı başına gelen
Anneci1234 Zeynep0808 yediğiniz içtiğiniz şeyleri değiştirin bi ilk defa duydum 🙄 tuzlu yemeyin bi süre bakın değişiyormu
SCerenY Zeynep0808 internette okumuştum eğer göğüs mastit olursa sütün tadı tuzlu oluyormuş. Mastit olmuş olabilir misiniz? Eğer olduysanız da ya emzirerek ya da sağarak sütü boşaltmanız lazım
rua_da_senhora_das_verdades Zeynep0808 Süt beklediği zaman sodyum miktarı artıyor. Düzenli sağın. Eşit emzirin. Düzelir.
Zeynep0808 Anneci1234 yok hayır 6 aydır böyle sol gögüsümü emiyor geri bırakıyor tadını alınca diğer göğüsümde sıkıntı yok doktora sorucam bi
Zeynep0808 SCerenY sağım yapıyorum o gögüsümü dediğim gibi 6 ay oldu değişme yok bende bekliyorum değişir diye bir umut ama doktorada sorucam
maras46ikincihesap Zeynep0808 doktora sorduğunuzda bilgilendirme yapar mısınız burdan bnde de birini emip birini emmiyor oğlum