elifsensu Bebegım emdıkten sonra biraz fazla kusuyor gazla birlikte kusuyor , sebebi ne olabilir emzirme şeklinde sorun oldugunu düşünmüyorum sürekli kusmuyo ama bazı günler aşırı oluyor böyle olan var mı
ballkizimm_ elifsensu benim bebegimde oyleydi suan 4 aylik cok kusuyor dr normal. Diyor ama her ictigini kusuyir 4 aylim
Dilekhtp elifsensu benim de bebeğim 4 aylık önceki aylara göre kusması azaldı falat doktorumuz fazlasını çıkarıyor demişti. Acıkınca çok hızlı ve çol fazla emiyor kusuyor. Mide kapakçıkları daha tam gelişemediği için fazlası çıkarmış. Kusmaması için başı hafif yüksekte emzirip emzirdikten sonra da hemen kaldırmamak gerekiyormuş. Başını hafif yüksekte yatırıp sonra kaldırmak gerekirmiş.
elifsensu ballkizimm_ doktoruna sorucam bende neden acaca ya bu ayda, artık kıyafet değiştirmekten yoruldum valla
ballkizimm_ elifsensu aynen bendede o sıkıntı var ama benim bebegimin sut alrjiside var gastroloji bana yatagini reflu yatagi gbi yap dedi oyle yaptim ama fayda etmedi kilo alimida cok yavas meme reddide var
elifsensu ballkizimm_ Allah yardımcınız olsun inşallah düzelir bir an önce🙏🏻 4. Ayda meme reddi oluyormus algıları çok açıldı kızımın en ufak seste bırakıyor emmeyi, zaten biraz zayıfladı da bu ay. Dr emzrdkten sonra 10-15 dk dik tut dedi bana ama gündüz bi şekilde yapıyorum geceleri 5 dk tutabiliyorum zor geliyor
ballkizimm_ elifsensu amin cümlemizin inaallah en kisa zamanda düzelir bebislerimiz kis gelsi bide sürekli zibinj ıslanıyor hasta olcak siye korkuyorm