glcan9053 Bebehim 3.5 aylik ve memeyi ağzına alır almaz ağlamaya başlıyor kendini yırtarak ama kuvvetli şekilde. Bir çekip ağlıyor. Zor sakinlesiyor acaba ne yapabilirim bu böyle giderse durmadan sahip verirsem sütüm kesilir diye korkuyorum