Kızlar bu hapı bıraktıktan ne kadar sonra regl oldunuz? Ben bu hapı kullanırken sürekli kanamam oldu 15 günde bir uzun süren kanamam oluyordu hep. Emzirmeden dolayı mecbur kullanıyodum. Şimdi başka hapa gecicem regl olmayı bekliyorum. Hemen olsaydım da baslasaydim hapa. Bu durumu yasayipta reglinizi ne zaman gördünüz?