Bendede 17 kg fazla var. Bende yarın başlayacağım. İpin ucu kaçtı vallahi. Meyve kurusu, süt, müsli vs aldım. Ara öğünler için ⅔ saatte bir az az bir şeyler atıştırıp çok aşırı acıkmamaya çalışıcam :)) sabah sağlam bir kahvaltı. Akşamda 1 kase etli sebze yemeği yemeyi düşünüyorum. Şeker ve ekmeği de inşallah hayatımdan çıkaracağım 🤷♀️