Lütfen kendinizi oyle hissetmeyın çok normal değil mi bırakın saçınız dapınık kalsın bırakın makyajınız olmasın bebeğinizle o güzel anların tadını çıkarın ben bu şekilde bakıyorum kim ne derse desin sizin için de yeni bi dönem bebeğiniz için de yeni bi dünya sadece siz ve o var su anda sonrası zamanla oturacak zaten