Doğduğu günden beri uyku sorunu cekiyoruz asla 11.30 12 den önce yatmıyor. Artık sürekli insanların nasıl uyuysmıtorsun bu saatte kadar cocuk oturur mu . Büyüme hormonu alabilmesi için aksam 9da uyumadı gerekiyor Alıstırmamıssın demelerinden bıktım ama 9 aydır deniyorum arkadaşlar artık yıldım ne yapabilirim baska her yolu denedim yok yok olmuyor uyumuyor.