Merhabalar doğum yapalı 14 ay oldu sezeryan. İlk defa bukadar Ağrı yanma hissettim dikiş bölgemin üst tarafı kızarık yara gibi anlamadım çok şiddetli ağrı değil ama korkuyorum ya. Kızımı kucağıma alınca da ağrı oluyor derim çekiliyor gibi oluyo bazen:(((