Ben devamli sut icmeye ek gida yemeye zorladigim icin bakicida devamli oyun oynadigi icin bebegim bakiciya daha duskun oldu..resmen ben bazen aldigimda bakiciya gitmek istiyor agliyor..bu durum sizce ne zaman degisir? Devamli da birlikte oynuyorum ama tabi bakici sirf oynadigi icin onunla daha iyi vakit geciriyor..