İyi geceler güzel anneler kızım dede baba mama meme vs derdi ama bi kaç zamandır ağzından duymuyorum anne bi kaç kere demiştir sonrası yok ama böyle anlamsız uzun uzun konuşmaları var alo dediğimde telefonu kulağına götürür birşeyler anlatmaya çalışır ve ya ona soru sorduğumda sanki cevaplar gibi ama anlamsız o kadar tatlı oluyor ki çıkardığı sesler 😊 normal mi sizce de bi anda belki de konuşur diyorlar önümüzdeki hafta sağlık ocağına gidicem oraya da bi danışırım ama sizlerden de birşeyler duymak istedim 😊