saksidegilim Benim 2 oğlum var biri 29 biri 11 aylık. Büyük küçüğün küçük annesi sanki eline zararlı bişey alsa hemen alıyo elinden parmak sallıyo ı ııı yapma diye sonra bana gelip anne Dode (Görkem) ıh diyo bana veriyo 😂 Gün içinde öyle çok diyalogları oluyo ki şaşıp kalıyorum. Bide bi cümlesine bayılıyorum, kardeşine söyle kalkmasın düşer diyorum mama sandalyesinden. Dode düştü okka (düşme), anya okka (ağlama), otur diyo 😂 Yani düşersen ağlarsın otur oturduğun yerde diyo düz erkek mantığı hahah 😂😂