Arkadaşlar bebeğimin suratında kırmızı kırmızı bişeyler çıktı ve cildi çok kurudu tahriş olmuş gibi.ayrıca ıkınma sorunu war.doktor gazdan ıkınır normal dedi cildi de çok hasaas bol bol nemlendir dedi.başka bi doktora gösterdim süt alerjisi dedi bi krem werdi beni diyete soktu mamasını deişti.ama mama hep kusturdu öğürüp durıyo bı arada kremi düzenli kullandık iki günde cildi düzeldi.sizdeki belirtiler neydi acabaa doktor yanılmış olabilir mii