Miniminis Merhaba 7 aylik bebegim var burnu akıyor oksuruk de var doktor makrol verdi ama çok kullanmak istemedik evde neler yapabilirim Serimfizyilojk ile burnunu acıyorum suan da ve diş de bir yandan bastırıyor tavsiyeleriniz nelerdir