Merhaba güzel anneler benim kızım kabızdı hala da kabız doktor sütü keserseniz geçer dedi benim kızımda günde yarım litreden fazla süt içiyor o yüzden kabız dedi doktor ben hangi sütü verirsem kabızlığı geçer yarım yağlı mı vermem lazım tam yağlı mı beni bilgilendirebilir misiniz kızım çok kötü kabız