Dorugun-annesi Kizlar 7 aylık oğlum 2 gündür öksürüyor acile gittik vertinol hava verdiler ama havayı tutmuyor bebek sonuçta tutamadım ilaçta yazmadı doktor yardımcı olur musunuz yatınca öksürük başlıyor uyanınca tikaniyo gibi
Glsmn7 Dorugun-annesi geniz akıntısı olduğu için öksürük oluyordur belki zaten bebeklere öksürük şurubu falan vermiyorlar günde 2 kere hava verirseniz rahatlatır bebeğinizi 🙏 geçmiş olsun
Minelinannesi355 Dorugun-annesi canım prospani bı sorsana sağlık ocağına şuan kızım benim bir yaşında ama o aylarda hep prospan kullanırdım hala öyle yaparım iyi geliyor bitkisel ve evde serum ile burnunu yıkayın sırtına elinizi kupa şeklinde hafif hafif masaj yapın belli zamanlarda uykusunda yastık kullanın bence alçakta yatınca tıkalı olup rahatsiz oluyorlar benim tavsiyelerim bu çok geçmiş olsun:/
sedaozan Dorugun-annesi tereyağı eritip ine biraz pekmez katıp ılıkken 1 kaşık veriyorum ben oğluma iyi geliyor geçmiş olsun
Dorugun-annesi Glsmn7 teşekkürler hava hiç yaptırmıyor ellerini tutuyoruz ama çok ağlıyor acaba söylesem vermezlermi öksürük şurubu
Minelinannesi355 Dorugun-annesi bu arada hava da bizimkide agliyodu o başlığını çıkartın çene altından tutun