ArdenGiz Reginaphalange 1.2 tog hiç terletme yapmadı pamuktan kumaşı yorumlara girin bakın bir tane olumsuz yorum yok ve kuponla beraber 180 liraya aldım ben. Üstelik kalıbı çok büyük seneye de giyer. 1 yaşında oğlum iyiki 2 almadım kalıpları inanılmaz büyük tam beden alın 😃
Denizanasi92 ArdenGiz sizin yorumunuzu görüp sipariş ettim insallah bende memnun kalırım aptal hello baby uyku tulumu yüzünden oğlumun burnu akıyor bugün
Noname21 ihtmozz evet pamuk da var onlar daha ucuz yarı fiyatına yün olanların 500 du baktigimda ama terletmiyor yaz kış kullanılıyor. Diğer uyku tutumları polyester olduğu için hem sağlıksız hemde terletiyot
Denizanasi92 ihtmozz ben hello baby almıştım 1.8 tog muydu öyle bişeyde 22-23 dereceye uygun şuan evimiz öyle ama terletiyor. Sonra bi bakıyorum soğumuş sırtı yavrumun. Sinir oldum bu tulum işine burnu akıyor şırıl şırıl
Atlasalinandme ihtmozz 2.5 benimkide pek fark olduğunu sanmiyirum 2.7 tog ile.. bizimki mesela %100pamuk yazıyor.. beğendim dokusunu defacto ’nun.. owli bi yol ucuz olsa onu alirdim
zeytindalii ihtmozz dün civil den 2.5 tog 250 liraya aldım diğer toglarla arasında çok az fiyat vardı evim 23 derece olacak bakalım memnun kalacak miyim kimi bebek seviyormuş uyku gurusu alacaktım ama çok para da vermek istemedim .
ArdenGiz Denizanasi92 hayırlı olsun valla ben çok memnunum iki haftadır kullanıyorum. Hiç ter yok gece de kontrol ediyorum ama vücudu sıcacık. Kalıbı çok büyük yalnız tam beden söyleseydiniz
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ihtmozz woolnat ve owli marka kullandim bide lc waikiki Hepsi iyi hosuma gitti
Birsenbirbenbirdebebek Atlasalinandme bizde ankaradayız odamız 22 derece O yüzden bende sadece kısa kollu zıbın giydirdim bacakalar çıplak Ayaklara inceden bi çorap çektim örtmeyeceğim için Ara ara kontrol ettim terledi mi diye ama terlemedi Rahat bi gece geçirdik Rahat uyudu 🥰
Atlasalinandme Birsenbirbenbirdebebek bende dayanamadım çorap giydirdim🤦♀️ çok şükür terlemedi sabah sıcaktı.. demek ki hafif soğuklarda bu şekilde yapabiliriz, daha ayaz olunca içine ince bi tulum ya da alt üst olabilir
Denizanasi92 ArdenGiz biliyorum ama bilerek büyük söyledim battaniye gibi yatsın 😃 bari seneye de kullanayım kaçıncı tulum denememiz eşim çok sinirleniyor 😅