Badelikom1 Kızlar merhaba adet öncesi memenizde veya koltuk altınızda küçük bi sertlik veya bişeyler oluyomu adetime 3 gün var sol koltuk altımda çok minik bi sertlik var gibi çok korkuyorum
ayseeeasln21 Badelikom1 benimde 2-3 ay önce çıkmıştı canım doktora gittiğimde doktor ultrason çekti ve iyi huylu kitle dedi ama benim çok ağrım oluyordu sizde ağrı var mı
Badelikom1 ayseeeasln21 bastırınca ağrı var ama önceden yoktu gibi adet dönemime yakın oluyo gibi anlamadım
ayseeeasln21 Badelikom1 genel cerrahiye sıra alın bence o zaman en azından kafandaki soru işaretlerini kaldırmış olursun
Pamukprenss Badelikom1 bende de yaz aylarında arada çıkıyordu hatta baya bi şişiyordu. Sebebide yazın terlediğimz için kıl kökleri iltihap yapıp beze oluşturabilyior. Benimki patlayacak balon gibi kızarıklı şişiyordu
saripapatyam2 Badelikom1 bir genel cerraha gidin hiçbirşey yoksa bile en azından bir kontrol olmuş olursunuz