zprensesannesii Kızlar bebeğim Aralık gibi başlayacak ek gıdaya yaz meyvelerini tadamayack buzluğa atıp ona yedirebilecegim meyveler var mı nasıl atmalıyım dolaba yapanlar benimle de paylaşabilir mi?
Mutluaile11 zprensesannesii yaz meyvesini yazın tadsin. Neden buzluga koyma gereği duydun ki. Kışında Elma var Muz var. Zaten yaz meyvelerin çoğu ilk ek gida için uygun değil
havuclukekim benimki de aralıkta başlayacak ben şeftali koyacaktım mevsimi geçti sanırım iyisine denk gelemiyorum