Mutluaile11 Oğlum hep çok çok uslu birr bebekdi. Hiç bizi üzmedi uyumadigi gece olmadı. 1 yaşından sonra o kadar huysuzlaştiki sürekli oyun oynucaksin yoksa avaz avaz bağırıyor şişesini vurup fırlatıyor agliyor. Sizce bu huyları düzelirmi 🥲