babyandmom1 Yektoli33 benim kızımın da alnı çıkık 33 cm baş çevresi ile doğdu 1 ay önce 47-48 cm di şuan 16 aylık hala bıngıldağı açık bende çok endişeliyim ne yapmam lazım bilmiyorum
Yektoli33 Egegun Bence bı çocuk nörolojiye götürün. Sıvı fazlalığı radyasyondan daha tehlikeli. Yürüyor mu ?
Egegun Yektoli33 gittik nörolojiye iki kez farklı doktorlara genetik olduğunu düşündüler 30 aylık oğlum 15 aylıkta yürüdü
dnzderin Yektoli33 merhaba aynı şeyleri yaşıyorum ultrasonda 6 mm çıktı sıvı. Sizde ne kadardı? neler yapıcaz bilgilendirirmisiniz dün konuda açtım
Yektoli33 dnzderin asosyologanne insta hesabıma dm atabilirsiniz. Buraya çok bakamıyorum da. Takip ediliyor bizimki şu an.