ayvazece07 ben 120 veriyordum. İştahı açık bir bebekti. Aptamil kullandım bende. Ama benim kızım hiç anne sütü almadı. Deneyin içerse. Doktor ne kadar isterse o kadar ver derdi bana .şuan 8,5 aylık 150 içiyor 180 bitiremiyor. Yani çok takılmayın. Bende derdim acaba Aptamil tok mu tutmuyor diye öyle bir şey Yok. Maşallah kilosu çok iyi anne sütü falan almamasına rağmen.