Silifkecilegimmisin 13 aylık kızım yaşıtlarını sürekli kıskanma, saldırma eğiliminde arkadaşı ona hiç karışmasa da o gider iter,saçını çeker bi asilik peşinde diğer yaşıtlarında hiç kızım kadar böyle agresiflik görmüyorum doktora götürülür mü bu sebepten dolayı ?
Silifkecilegimmisin Ben rahatsız oluyorum bi benim çocuğum mu böyle diye 😪 yaşına göre çok hareketli ama davranışları çok agresif 😪
Yektoli33 Regen Silifkecilegimmisin 14 aylık benimki. Sanırım henüz duygularını kontrol edemedikleri için
Silifkecilegimmisin Yektoli33 Valla biz alıştıkta başkasına yapınca rahatsız oluyorum, ama Bebek anlatmıyor kızsan anlamıyor